Motor: luchtgekoelde 2-cilinder 4-takt, DOHC
Cilinderinhoud: 865 cc
Vermogen: 49 kW/67 pk bij 7.500 tpm
Koppel: 68 Nm bij 5.800 tpm
Krukas: 360 graden
Snelheid: 185 km/u
Aandrijving: voetgeschakelde vijfversnellingsbak
Eindoverbrenging: ketting
Wielen v/a: 18 inch/17 inch
Remmen v/a: enkele schijf/enkele schijf
Afmeting lxbxh: 215 x 83 x 109,5 cm
Zithoogte: 82 cm
Gewicht: 230 kg
Customizing Level: Medium
De Thruxton heeft eigenlijk al een heel cool uiterlijk (caféracer). Je kunt een aantal modificaties toepassen maar dan houdt het wel een beetje op. Tenzij je natuurlijk heel erg out of the box wilt gaan. De voetpedalen van de Thruxton liggen ook wat verder naar achteren waardoor je in een voorovergebogen houding zit. Als je dus rechterop zou willen zitten dan zul je ook de voetpedalen moeten aanpassen. Met de Bonneville en de Scrambler kun je simpelweg wat meer kanten op als het neerkomt op cumstomizen. Dit neemt niet weg dat je van de Thruxton ook echt wel een hele woeste machine kan maken.